• Lage verzendkosten
  • Zeer brede collectie
  • Staat het niet op de website, mail ons

Veel gestelde vragen (FAQ)

Veel gestelde vragen

Wanneer worden de door ons bestelde producten geleverd?

Werkman Oost streeft ernaar om online bestellingen binnen 3 tot 5 werkdagen uit te leveren, in veel gevallen ontvangt u de bestelling echter sneller. Sommige bestellingen kunnen iets langer duren als het een niet standaard voorraad artikel betreft en/of uw product nabewerkingen vereist zoals een logobedrukking. U kunt altijd met ons bellen om de actuele levertijd op te vragen.


Kan ik mijn gegevens wijzigen?

Hebt u al een account op de webshop? Log dan in om uw gegevens te beheren. Wijziging die u online doorgeeft worden meteen verwerkt. Let op! Dit geld alleen voor nieuwe bestellingen. Hebt u een fout gemaakt met uw adres gegevens tijdens het plaatsen van een bestelling, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact op met de sales afdeling. Dit kan via het contact formulier.  

Letop: dit is niet van toepassing voor bedrijven met een eigen custom bedrijfswebshop, wijziging van gegevens kan uitsluitend na verzoek van uw KMS manager.


Leveren jullie ook aan particulieren?

Werkman Oost levert zowel aan particulieren als aan bedrijven.


Op welke manier kan ik betalen?

Wij hebben gekozen om alle betaalmogelijkheden onder te brengen bij een hierin gespecialiseerde partij, namelijk Igenico. Op deze manier bent u altijd verzekerd van de hoogste beveiliging van uw gegevens. Bezoeker van onze showroom met afhaalmogelijkheid hebben ook de mogelijkheid om per PIN transactie te betalen.


iDEAL

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen in onze webshop afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank en SNS Regio Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

Creditcard

Bij Werkman Oost kunt u ook met uw MasterCard of VISA kaart betalen. Dit gebeurt via een SSL-beveiligde server, die uw creditcardgegevens versleuteld verstuurd. De creditcard gegevens worden beveiligd verstuurd en niet opgeslagen.

Vooruitbetalen

Bij vooruitbetaling kunt u de bestelling telefonisch of per email opgeven waarna u een digitale factuur ontvangt. Zodra u deze heeft betaald zal de bestelling naar u verzonden worden. Bestellen onder Rembours is niet mogelijk op dit moment, kiest u dan voor vooruitbetalen.

Budgetpunten

Klanten die gebruikmaken van een eigen custom bedrijfswebshop met Kleding Management Systeem, hebben de mogelijk om bestelling ter betalen met budgetpunten. Medewerkers van uw organisatie kunnen uit een voorgeselecteerd productaanbod kiezen welke items zij nodig hebben. Per personeelslid of afdeling is een budget toe te kennen.  Van elke mutatie ontvangt de verantwoordelijke manager een overzicht,  waarna u met afgesproken interval uw digitale factuur ontvangt. Als u met punten betaald zal de bestelling, indien voorradig, direct naar u verzonden worden. Wij willen dat onze klanten zo gemakkelijk mogelijk de aanschaf van bedrijfskleding en PBM’s kunnen beheren en beheersen. Ons KMS is een gratis service voor klanten met meer dan 10 medewerkers.

 

 

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van het land waarnaar de goederen verzonden moeten gaan worden. Het standaard tarief aangetekend voor Nederland bedraagt: € 7,50 ex. BTW per zending, onder de € 300,- ex. BTW, boven dit bedrag worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Bij sommige artikelen zijn uitzonderingen geplaatst omdat deze een afwijkend gewicht of formaat hebben. De verzenkosten naar België bedragen € 15,- ex. BTW. Voor bestellingen naar andere Europese landen word € 25,- ex. BTW aan verzendkosten gerekend.

 

Kan ik een zending retourneren?

U hebt een wettelijke bedenktijd van 14 dagen. In die tijd kunt u het gekochte zonder opgave van reden terugsturen. U betaalt wel zelf de verzendkosten van de retourzending. Na ontvangst zal het gehele aankoopbedrag worden teruggestort. De reeds ontvangen betaling wordt binnen 14 dagen aan u teruggestort. Artikelen die op uw verzoek zijn voorzien van een logo opdruk, borduring of elke andere nabewerking kennen geen retourrecht. Dit geld ook voor sommige producten die verzegeld zijn toegezonden, waarvan deze is verbroken. Producten die retour komen met gebruikssporen of niet in de originele verpakking kunnen we niet terugnemen.

 

Retouren kunt u zonder aankondiging terugsturen naar:

Werkman Oost

Afdeling: Retour (onder vermelding van het 4 Cijferig ordernummer #....)

Galvaniweg 11

4207 HL Gorinchem

 

Wilt u een product ruilen?, neem dan SVP wel eerst contact op met onze salesafdeling.

 

Klachten of Meningsverschillen? 

Oeps…Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. De afdeling klantcontact kunt u bereiken via ons reguliere mail adres: info@werkmanoost.nl

 

 

Werkman Oost - sales desk: +31-(0)183-699613
Bereikbaar maandag t/m vrijdag 08.00-17.00 uur