Verzendkosten


Verzendkosten


Als een aankoop doet op WerkmanOost.nl, dan wilt u deze waarschijnlijk zo snel mogelijk in uw bezit hebben. Om een indicatie te geven van de te verwachte levertijd, staat deze voor alle artikelen separaat vermeld in de productbeschrijving. Bestelt u meerdere artikelen, dan zal de verzending plaatsvinden op de dag dat we uw order compleet hebben. U ontvangt een e-mail met een bevestiging van uw opdracht en normaliter worden de producten dan de dag erna bij u aangeboden.

 

Mocht de levertijd van de door u bestelde artikelen sterk uiteenlopen, dan besluiten doorgaans tot een deelleverantie. We leveren u eerst de goederen met een korte levertijd. De back-order met de ontbrekende items ontvangt u dan op een later moment en zonder bijkomende verzendkosten.




 

Werkman Oost verzendt haar producten via GLS.

 

De verzendkosten zijn afhankelijk van het land waar de goederen naar verzonden moeten worden.

 

Voor verzending van orders met een factuurtotaal onder € 300,- excl. BTW, wordt het standaard verzendtarief NL* doorbelast a € 7,50 excl. BTW. Orders met een hoger factuurtotaal dan voorgaand, ontvangt u altijd franco aan huis.

 

Het standaard verzendtarief BE (België) is € 15,- excl. BTW. Overige Europese landen hebben een verzendtarief van € 25,- excl. BTW.

 

*Bij sommige artikelen zijn uitzonderingen geplaatst omdat deze een afwijkend gewicht of formaat hebben.

 

Pakketleveranties binnen Nederland, België en Duitsland worden verzonden via GLS. Door de GLS bezorger wordt bij aflevering altijd om een handtekening voor ontvangst gevraagd. Mocht er op het bezorgmoment niemand aanwezig zijn, dan ontvangt u een “Niet Thuis Bericht” en het pakket wordt naar het dichtstbijzijnde depot teruggebracht.


U hebt dan de volgende opties:

                                                                                                             

  • Het pakket opnieuw laten aanbieden op hetzelfde bezorgadres.

(voor de beschikbare bezorgdata worden tijdvensters van drie uur opgegeven, uw pakket is te volgen via de GLS “track and trace” app, op het "Niet Thuis Bericht" vindt u de traceercode hiervoor terug)

 

  • Het pakket zelf bij het GLS-depot of een GLS PakketShop afhalen.

(het pakket blijft in het depot of de PakketShop -  binnen vijf dagen op te halen)

 

  • In alle andere gevallen wordt het pakket retour afzender gestuurd.
(Wij zullen in dit geval contact met u zoeken en proberen een oplossing te treffen)